jag vill ha sommaren 2009 tillbaka

jag hoppas att alla saknar sommaren. fast aja nu har vi bara den härliga slask och snö perioden att se mot  
 vad har ni gjort idag då mina söta små kråkor

har INGENTING att skriva om. och precis som kissie elr paow så kan jag skriva nått helt olämpligt elr taskigt bara för att jag har bloggtorka så det blir  lite bilder istället<3



turkiet

hahahaha min födelsedag 2009





asså ni fattar inte hur jävla brant den där var shit jag döör fats ag skulle få 20 kr om jag gjorde så jag gjorde det. höll fan på att skita på mig. det här var i teneriffa 2009


egypten 2008


 jag flyger ser du väll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHHHAHAHHAH KOLLA FANNY PÅ BILD NMR 2 DÖÖÖRRRr

2010-11-26 @ 14:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0